Vastuullinen lainaaminen
Blue Finance Oy on Suomalainen ja Suomalaisten omistama, vastuullisesti toimiva pikalainayhtiö.
Yrityksemme toimii vastuullisesti koko lainanmyöntöprosessissa. Esimerkkeinä mm. me emme myönnä lainoja henkilöille kenellä on maksuhäiriömerkintöjä, siirrämme eräpäivää ja jopa laskujen perintävaiheessa teemme mielellämme maksusuunnitelman. Myös lainaamiskiellon myönnämme sitä haluaville.
Blue Finance Oy on merkitty Aluehallintoviraston ylläpitämään Luotonantajarekisteriin.
Toimintamme on tarkastettua ja yrityksemme on merkitty Etelä-Suomen lääninhallituksen ylläpitämään luotonantajarekisteriin. Tiedot täältä uusin rekisteri löytyy klikkaamalla liitetidosto "Luotonantajarekisteri_xxxxxx.pdf" auki. Blue Finance Oy on merkitty rekisteröintitunnuksella 2011/PH1261A.
Tieto luoton uusimiskäytännöstä
Luotto ei uusiudu automaattisesti. Kun edellinen laina on maksettu takaisin, voi asiakas halutessaan sen jälkeen hakea uutta lainaa. Yhdellä asiakkaalla voi olla vain yksi luotto saman aikaisesti palveluistamme.
Tavoitteenamme tyytyväinen asiakas sekä asiakkaidemme taloudellinen tasapaino.
Joustamme lainojen takaisinmaksuissa sekä perinnässä emmekä myönnä lainaa asiakkaille joilla on luottohäiriöitä. Edellytämme kuitenkin myös asiakkailtamme perusteellista harkintaa ennen pikalainan ottoa.
Pikavipit ja kulutusluotot on tarkoitettu tilapäisiin ja yllättäviin menoihin, ei jatkuvaan kuluttamiseen. Mikäli sinulla tai läheiselläsi on avuntarvetta raha-asioiden hoidossa, antavat seuraavat tahot apua kuntien velkaneuvojien lisäksi:
Maksuvaikeudet eivät tule yllättäen. Kuluttajien on syytä seurata tarkasti omaa talouttaan ja suhteuttaa menot aina todellisiin tuloihin. Allaolevat esimerkit saattavat olla merkkejä tulevista maksuvaikeuksista:
Tässä ohjeita mitä tehdä mikäli sinulle tulee odottamattomia maksuvaikeuksia
Sinun on syytä olla yhteydessä lainan laskuttajaan heti, kun tiedät, ettet pysty maksamaan lainaa ajallaan. Laskuttajalla on yleensä tarjota vaihtoehtoja mm. eräpäivänsiirto tai maksuohjelmanmuutos, jolloin vältyt perinnältä ja luottohäirömerkinnältä. Ongelmien ei kannata antaa kasvaa ja kerääntyä. Niihin olisi pyrittävä löytämään nopeasti ratkaisu, jotta ylimääräsiä kuluja ei pääse syntymään lisää.
Mitä tapahtuu jos en suorita laskua tai sen suorittaminen myöhästyy?